Hoho..

Här ekar det kan jag ju säga. Men nu känner jag att det är dags att tag i detta igen.
Men Gud vad blogg.se appen har ändrats :s fattar ingenting.. 
 
Så, mycket har hänt,så jag tänker liksom inte skriva tillbaka för flera månader. Så vi börjar på en ny kula.
 
Idag skulle jag ha jobbat, men är super förkyld så jag sjukskrev mig. Nelly höll på och böka igår kväll så hon fick också  vara hemma med mig idag för hon var så trött i morse.
Idag är de ju kanelbullens dag, och självklart blev de bullbak, helt okej blev dom men vissa rätt brända...
 
 
Nu ska jag gosa lite med prinsessan innan de e läggdags :) hörs sen! 
 
Fattar inte hur man lägger in bild..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0