Aauch :(

Ja så var det de här med bloggandet.
Har inte mycket att säga förutom att jag är dålig på att bli bättre. Men de kommer, lovar...

Förkylningen sitter kvar sen 3 veckor och känns ytterst lite att den börjar avta, men till råga på allt så vaknar jag med världens j*vla öronvärk i morse. Kunde knappt gå för att se gjorde så ont!
Bokade tid hos VC och doktorn undrade om jag hade varit på semester? Örat var hur svullet som helst, så nu sitter jag med en kompress tuss långt inne i örat som jag ska dränka med alsolsprit typ 2 dagar för att sedan gå över till örondroppar. Men var tvungen att gå ner svullnaden först och de gör den tydligen med denna tuss och massa alsolsprit.. Sicken tur jag har som får vara med om allt detta...

Nog om de. Fredag imorgon och prinsessan ska vara hemma med mig, förhoppningsvis mår jag lite bättre så vi kan gå ut och leka i parken :)
På lördag blir de kryssning med "gänget" ;) fan om inte örat är bättre! :@


Kommentarer
Postat av: Emelie

blogga mera :D

2012-10-22 @ 14:29:42
URL: http://emimys.blogg.se
Postat av: TESS

Intressant blogg :) Lär besöka denna igen. Kram Tess

2013-01-22 @ 15:14:23
URL: http://theresiaingelbratt.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0